Wednesday 28 December 2011

2012 ?

ASSALAMUALAIKUM!

Hey! tengok topik tuh . 2012 ? pejam , celik , pejam , celik , dah nak masuk tahun baru !
cepatkan masa berlalu pergi ? BanyakA kenangan yg dikumpul baik pon yg manis , pahit ,
suka ataupun duka . Macam biasalah yg masih dialam persekolahan macam aku nyh
sure teruja nak masuk sekolah balik . Dah tentu lah topik yg paling panas sekali
setiap tahun baru nyh "AZAM" . Semua pakat dok tanya "tahun nyh azam hg apa weyh?"
AKU? AZAM AKU? ofcoz la aku nak jadi hamba ALLAH yg soleh ! aku nak jadi lagi
baik daripada tahun 2011 hehehe.. Btw apa hampa punya azam ekk? OUH ! tak lupa
jugak kalau boleh tahun 2012 nyh aku nak pakai tudung InsyaALLAH.. Agar pintu
hatiku terbuka untuk bertudung . AMIN!!
                                 ARMAGEDDON  2012           
Yayh! satu lagi topik PANAS! Anda percaya ? mengarut ja! perkara nyh act
dikaji oleh satu pengkaji yg digelar MAYAN , ANCIENT MAYAN mereka membuat
predictions tentang tahun 2012 nyh.. mereka mempunyai calendar tersendiri ! yg
dikatakan calendar itu menunjukkan bahawa calender berakhir pada 21,12,2012..?
TAK PAHAM ? hahaha macam kita ada sampai 31 hari.. tapi dekat calender mayan nyh..
dia end dekat 21,12,2012.. kira last page macam tuh la..BUT WHAT DOES THAT MEAN ?
So , masalah sekarang nyh depa tengah selidik la apa maknanya calender tuh?
sebab apa calender tuh berakhir dekat 21,12,2012 ? Maybe tak cukop page ka hehehe!
ok ok! Habis dah pasai benda nyh! klau anda nak tau dengan lebih lanjut pasai
benda nyh p la google or tak payah ambik tau teros! JUST GO ON WITH YOUR LIFE!

ASSALAMUALAIKUM!

                                                                       

1 comment:

  1. weyh-2. Blog and tulisan kau dah baik :) Saya suka.Saya suka. ! Haha. Mudah-mudahan hang pakai tudung.Amin..

    ReplyDelete